Nejčastější dotazy FAQ

Nejčastější dotazy (FAQ) – Obchod Eevi

Zde najdete odpovědi na nejčastější dotazy týkající se nákupu v obchodě Eevi – od výroby oblečení, přes platby a doručení, až po vrácení zboží a kontakt se zákaznickou podporou. Pokud nenajdete odpověď na svou otázku, napište nám na info@eevi.pl 


🧵 OBECNÉ OTÁZKY

Kde se vyrábí oblečení značky Eevi?

Oblečení značky Eevi se vyrábí v Polsku. Materiály, které používáme, jsou pletené v naší vlastní pletárně, díky čemuž máme kontrolu nad každým krokem výroby a zaručujeme nejvyšší kvalitu a bezpečnost.

Jak dlouho trvá vyřízení objednávky?

Objednávky vyřizujeme do 24 hodin od správného zadání a zaplacení objednávky.

Mohu objednávku zrušit?

Ano, pokud zásilka ještě nebyla převzata kurýrem. Pro zrušení nás prosím co nejdříve kontaktujte na e-mailu info@eevi.pl nebo telefonicky +48 (32) 647 69 60.

Učinila jsem dvě objednávky. Mohou být sloučeny?

Ano, objednávky lze sloučit, ale cena dopravy zůstává stejná.

Mohu změnit adresu doručení po odeslání objednávky?

Ano, pokud zásilka ještě nebyla předána kurýrovi. Kontaktujte nás na e-mailu info@eevi.pl nebo zavolejte na +48 (32) 647 69 60.

Kde najdu doklad o koupi?

Účtenka nebo faktura je vždy přiložena v průhledné obálce na vnější straně balíčku, vedle přepravního štítku.

Mohu dostat fakturu s DPH?

Ano. Pokud chcete fakturu s DPH nebo na jméno, kontaktujte nás prosím ihned po zadání objednávky.

Produkt, který chci, není skladem. Kdy bude opět dostupný?

Pokud vybraná velikost momentálně není skladem, můžete se přihlásit k upozornění na dostupnost. Po kliknutí na nedostupnou velikost se zobrazí okno pro zadání e-mailu.

Mohu objednat produkt s úpravou?

Bohužel ne. Všechny produkty jsou dostupné ze skladu a nelze je individuálně upravovat.


🔁 VÝMĚNA A VRÁCENÍ

Mohu vyměnit zakoupený produkt?

Výměny neprovádíme. Zboží prosím vraťte a poté vytvořte novou objednávku.

Jaká je lhůta pro vrácení?

Na vrácení zboží máte 14 dní od převzetí zásilky kurýrem nebo z výdejního boxu.

Jak provést vrácení?

Zboží spolu s formulářem pro vrácení zašlete na adresu:
Eevi, ul. Bolesławska 53b, 32-310 Klucze, Polsko.

Je vrácení zdarma?

Ne, náklady na dopravu při vrácení hradí kupující.

Mohu vrátit zboží osobně?

Ano, zboží lze vrátit také osobně v našem kamenném obchodě.


💳 PLATBA

Chyba platby – co dělat?

Pokud se platba nezdařila, můžete objednávku zaplatit bankovním převodem nebo pomocí Bliku. Kontaktujte nás a my vám zašleme platební údaje.

Mohu zaplatit v jiné měně než PLN?

Ano. Platbu v jiné měně můžete provést prostřednictvím služby PayPal.


📦 DORUČENÍ

Posíláte zásilky i do zahraničí?

Ano, zajišťujeme také mezinárodní dopravu. Cena dopravy závisí na cílové zemi.

Mohu si objednávku vyzvednout osobně?

Ano, osobní odběr je možný v naší provozovně v Kluczach (32-310). Při zadávání objednávky zvolte možnost „Osobní odběr“.

Jaké způsoby doručení nabízíte?

Aktuálně nabízíme doručení prostřednictvím InPost výdejních boxů, DPD kurýra, GLS kurýra a Polské pošty.


🏪 KAMENNÝ OBCHOD A ZÁKAZNICKÁ PODPORA

Kdy je kamenný obchod otevřen?

Náš kamenný obchod Eevi je otevřen od pondělí do pátku od 7:00 do 15:00.

Kde se nachází váš obchod?

Najdete nás na adrese ul. Bolesławska 53b, 32-310 Klucze, Polsko.

Jsou produkty z e-shopu dostupné i v kamenném obchodě?

Ano – všechny produkty dostupné online jsou dostupné i v kamenném obchodě.

Mohu v kamenném obchodě platit kartou?

Ano, přijímáme platby kartou, BLIKem i hotově.

Kdy je k dispozici zákaznická podpora?

Zákaznický servis je k dispozici od pondělí do pátku, 7:00–15:00.

nahoru
Sklep jest w trybie podglądu
Zobrazit plnou verzi stránky
Sklep internetowy Shoper Premium